NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Czy składając zmówienie w sklepie moja transakcja jest bezpieczna?

Transakcje poprzez nasz sklep są w100% bezpieczne. Gwarantujemy także pełną ochronę danych osobowych.

 

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba się rejestrować aby kupować w sklepie. Rejestracja jest dobrowolna.

 

Czy zamówienie można złożyć tylko przez sklep?

Nie. Wystarczy napisać maila na adres: sklep@bezpiecznekoty.pl lub zadzwonić. Załatwimy wszystko szybko i sprawnie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem tel: 606-652-989, codziennie w godzinach 8-18.

 

Gwarancja najniższej ceny!

Jeżeli znajdą Państwo tańszą ofertę sprzedaży u innego dostawcy prosimy o jej przesłanie. Po weryfikacji obniżymy cenę tak, aby nasza oferta nadal była dla Państwa najkorzystniejsza.

 

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z zamówienia należy nas tylko o tym powiadomić.

 

Ile potrwa realizacja dostawy?

Paczki wysyłamy codziennie ok godziny 14. Jeżeli wystąpi problem z dostępnością towaru od razu informujemy Państwa telefonicznie oraz mailowo o czasie realizacji zamówienia.

 

Jaka forma przesyłki jest dla mnie najlepsza?

Specjalnie dla Państwa wygody oraz obniżenia kosztów wysyłki zwłaszcza tych większych paczek. Posiadamy umowę indywidualną z firma kurierską DPD z gwarantowanym doręczeniem następnego dnia. Dzięki temu każda paczka od 1-31,5 kg opłacona przedpłatą kosztuje 15zł, płatność przy odbiorze to koszt 19zł. Paczki są ubezpieczone do kwoty 3000 zł i praktycznie nie występują reklamacje. W przypadku Poczty Polskiej paczki nie są ubezpieczone a proces reklamacji długotrwały. Odszkodowania za zaginione paczki to średnio dziesięciokrotność wartości opłaty za przesyłkę (możemy wystąpić z reklamacją dopiero po upływie 30 dni od momentu nadania paczki). Niemniej w przypadku zaginięcia przesyłki dopełniamy wszystkich formalności z naszej strony.

 

Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?

Towar można odebrać osobiście w sklepie ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 16, 30-732 Kraków.
(odbiór osobisty towarów prosimy poprzedzić kontaktem telefonicznym lub ustalić termin odbioru drogą e-mail)
Płatność w sklepie gotówką lub kartą.

 

Czy mam gwarancję na zakupione produkty?

Każdy towar jest objęty gwarancją 24 miesiące od daty zakupu. Świadczymy także niezbędną pomoc w procesie serwisu pogwarancyjnego.

 

Jakie są dane do przelewu?

LINAREM SIATKISIECI CISOWSKI, KOWALSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

ul. płk. Dąbka 16

30-732 Kraków

Pekao SA 81 1240 4533 1111 0011 1319 20260

Więcej przydatnych informacji znajdą Państwo w działach: dostawa i płatność oraz zwroty i reklamacje.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt drogą e-mail: sklep@bezpiecznekoty.pl
 

Strona www.sklep.bezpiecznekoty.pl jest własnością Firmy LINAREM.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy na stronie: www.bezpiecznekoty.pl.

Dokonanie zakupu na stronie www.sklep.bezpiecznekoty.pl wymaga zaakceptowania wszelkich postanowień regulaminu.

 

(siatka zabezpieczająca balkon dla kota, siatki zabezpieczające balkon dla kota, siatka na balkon, siatka na balkon dla kota, siatka dla kota na balkon, osiatkowanie balkonu dla kota, zabezpieczenie balkonu dla kota, osiatkowanie balkonu dla kota)